Η εταιρεία τηλεπικοινωνιών “ΝΟΚΙΑ” δημιούργησε ένα νέο και πιο σύγχρονο λογότυπο, πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια, με στόχο να εκσυγχρονίσει την εικόνα της στην αγορά.
Την Κυριακή (26/2) η εταιρεία – κολοσσός στις τηλεπικοινωνίες “ΝΟΚΙΑ” παρουσίασε το νέο της λογότυπο, το οποίο άλλαξε για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν 60 χρόνια.
Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθεί η φινλανδική εταιρεία δημιούργησε μία νέα και πιο σύγχρονη εκδοχή του λογότυπού της, το οποίο αποτελείται από πέντε διαφορετικά σχήματα, τα οποία συνθέτουν τη λέξη “ΝΟΚΙΑ” ενώ το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα αντικαταστάθηκε με μωβ-ροζ αποχρώσεις.